lördag

2010-10-30 15:41:05 Familj
» Kommentarer(0) «


Lördag!!


Hej på er....
Hoppas att eran lördag är bra inget regn i dag. SKÖNT!

I förmiddas hade vi en underbar förmidda som man önskar att man hade varje dag inga måsten.
Vi gick upp käka lite frukost lille A somna sin förmiddas vila och vi gick och vila lite till i sängen gick upp gjorde oss redo för attåka till ÖoB behövde tvätt medel som dom hade billigt denna veckan för big pack, sen köpte jag våtsevetter till lille A .

Sen efter det gick åkte vi vidare till hästen och hälsa på henne lite.
Sen hem och åte lite lätt lunch för P skulle bort till sina föräldrar och sätta upp en ny parabol och jag gick bort till mamma en sväng skulle dit och hämta hem flizan. och nu sitter jag här lille A sover och då passa jag på att skiva till dig!

När P kommer hem så tror jag att vi skulle gå bort till ett par vänner på lite fika men vi får sen vad tiden blir vi skall ju hinna få i oss lite mat med i dag hade jag tänkt.

Nu vakna lilleman

Kram så länge
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback