Rengniga dag!!

2010-10-23 13:49:44 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!!

Regnar det på er??
  Det gör det här...

I dag består dagen av att plocka och städa lite. Jag började rensa på toan för vi skall olja en skiva.




Sen efter de så så städade jag i lillemans garderob!

 
Lillemans  väl fyllda och städade garderob

Tänkte visa vad jag köpte igår till lilleman..



Snyggt va??


Älskar och shoppa till lilleman finns ju så mycket fint!

Nu kom mannen kom hem med tapet prover till lillemans rum och vårt sov rum mycket snygggt!

nu måste jag rusas
skall bort till mor och far och fika min bror är där och en i kväll skall vi till Wobbeland på kalas!!
 

hörs kanske sen!
oxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback