Sent inlägg..

2010-10-15 22:49:15 Familj
» Kommentarer(0) «


God sen kväll...

I
dag har dagen rullat på ganska bra och fort.
Dagen började av att jag blev väckt av en glad kille.
Mamma kom som vanligt och tog flizan på sin morgon runda så jag kunde mysa lite med lilla A.
Sen gjorde jag klart han och mig så vi kunde åka in till stan.
Mamma tog A och flizan på en promenad så jag kunde gå till apoteket och i gallerian en liten stund själv, kom hem med en klänning som jag tänkte ha på dopet som är om några veckor.

Sen i efter midda har vi bara slappat här hemma och nu i kväll var vi borta hos mamma och pappa.
 Skall snart kypa ner...

I morgon skall vi åka till *skroten*  i kinna och kolla på tyger.

Så vi hörs i morgon....

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback