Som ni kanske märker....

2010-10-12 22:58:23 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll....

Som ni kanske märker så hinner jag inte uppdatera så mycke som jag vill just nu.
Vi har kommit in i en period som gör att lilla A vill inte somna på kvällarna så det tar mycke tid just nu.
Men skall försöka skriva när jag hinner.

Skall försöka uppdatera er på morgonen och på dagen istället men man gör ju så mycke annat på dagen.

I dag har jag inte gjort så mycke plockat städat lite och bara tagit det lungt.
Jag har äntligen börjat njuta av att vara hemma och njuta av min lilla son.
I dag har vi varit ute på två riktigt härliga promenader.

I morgon får jag se va dagen har att erbjuda, men njuta av vädret skall jag göra om vädret tilllåter.

Pöss
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback