Till stan eller inte??

2010-10-22 10:05:14 Familj
» Kommentarer(0) «


God morgon på er!!

Hoppas att eran dag börjat på bästa sätt!

I dag har vi planer på att åka in till stan och träffa en gammal jobba kompis, vi sa att vi skulle ta en promenad men jag vet inte om vädret tillåter??
Det är ju inte jul att ta en promenad när det blåster och regnar men just nu lyser solen.
Så vi sa att vi skulle höras av om en timme och kolla vädert för just nu sover lilleman.
Men i och för sig så blir jag ju inte borta så länge eftersom hon börjar jobba tolv.
Det hade varit så kul och träffa henne, hon har ju inte sett lille man än.

Hmm.. då är ju frågan vilka stövar/boots skall jag ha??


Jag tror det blir dom höga stövlarna...


Nu skall jag gå och fixa till mig innan lilleman vaknar så jag kan ge han mat innan vi skall åka om vi gör det?

Ha en underbar fredag!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback