Utflykt....

2010-10-16 22:06:36 Familj
» Kommentarer(1) «


God kväll på er där ute!

I
dag har vi varit på ut flykt till "skroten" i kinna.
Fick köpt gardin tyg till lillemans rum och fick även köpt garn till en jätte fin filt mamma skall sticka till mig i ull.



Efter när vi kom hem så gav jag lilleman mat och sen tog min kära gubbe hunden och lilleman ut på en runda så Jag kunde få vila en stund, i hela två timmar. Han hade gått en redig runda och vart och fikat hos sina föräldrar.
Så nu i kväll känner jag mig utvilad.

Nu i kväll har vi inte gjort något bara tagit det lung och bara umgås med varandra och P och lilleman har fått lite tid tillsammans. och jag lite egentid.

Nu skall jag surfa vidare och sen är det sängen.

Ha en fortsatt trevlig kväll...

xoxo


Kommentarer
Postat av: jessica

mys med lite egentid..kraam jessa

2010-10-17 @ 18:51:48
URL: http://jessasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback