1 månad och BVC besök

2010-09-02 15:57:37 BVC Albin
» Kommentarer(0) «


Hej på er där ute!!


I dag är skrutten 1 månad tänk va tiden går fort, tänk att för en månad sedan kom skrutten till världen och vi hade nästan precis kommit upp till BB.

Idag hade vi bvc besök inbokat hos Gith för lite vägning och mätning igen.

I dag så stannade vågen på 4250g så han börjar växa på sig, och längden var 54,8cm.

Sen efter det besöket så var jag inne på rusta sen åkte vi vidare till babyhuset för att byta en sak på vagnen som hade hoppa ur så dom satte dit en ny. Och så var jag och tittade efter en babysitter till skrutten men hittade ingen som lockade.

Nu sitter jag här tyst runt omkring mig, mannen vilar med huvudvärk och skrutten sover han efter lite gnäll så somna han gott i sin säng.

För övrigt händer det inte så mycket... försöker ta vara på tiden som är kvar av mannens semester.
Han börjar jobba på måndag.

om man skulle passa på att gå och vila lite med dom andra?

oxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback