God förmidda...

2010-09-15 11:24:46 Allmänt
» Kommentarer(1) «


God förmidda..

Hoppas eran dag har börjat bra, min har varit bra hitills.
Började dagen med att lille man vakna vi sju och fick mat hade lite magknip men till slute somna han jämte mamma i sängen så jag fick sova en timme till sen gick vi upp, men han var ju givetvis hungri så det var ju bara att mata han igen. sen fick han sitta lite i babysittern och under tiden gjorde jag i ordning mig.
Sen tog jag på han och bädda ner han i vagnen för en skön promenad med vovven.

Nu står han ute på altanen och sover och jag passar på och skriva här lite och plockar iordning lte.
Sen vid ett blir det promenad igen men en gammal vän och hennes son det skall bli trevligt och prata lite.
Efter det så blir det väl att fortsätta plocka här hemma.

När mannen kommit hem hoppas jag på att han pratat med sin syster så vi kan åka in till henne, vi skall prata med henne. (återkommer om vad)....

men nu åter gå till plockandet....

vi höres....
xoxo


Kommentarer
Postat av: Mariana

Hmm, nu blir jag nyfiken. Spännande undra vad det kan vara som ni ska prata om med henne :) Tack ännu en gång för den härliga promenaden.

KRAM

2010-09-15 @ 15:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback