Lugn dag...

2010-09-22 21:51:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


God kväll

I dag har det varit en lugn dag, vi har haft en städ dag.

Men först på morgonen var jag inne i stan på mvc för efterkontroll nu har det gått åtta veckor sen lille A kom till oss och jag kan knappt fatta att jag genom gått en förlossning och blivit mamma. Det var nog för att min förlossning gick så snabbt och smidigt.
Fick med min förlossnings journal hem från mvc, men glömde att fråga efter mvc-journalen så jag beställde den på nätet och hoppas kunna får den med.

Lille man sov genom hela besöket i stan och när vi kom hem så vaknade han på ett strålande humör.
Jag har fått städa så gott om hela huset och det känns skönt.

I går var vi en sväng på gekås och fick köpt lite saker. Fick bland annat köpt ett bädset till vagnen för jag ahde bara ett och sen köpte jag hjulskydd smart när man ha vagnen stående inne.

Nä nu skall jag kolla färdigt på efterlyst sen skall jag sova.

Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback