shopping...

2010-09-20 21:10:04 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Godkväll!

Jag börjar med att säga att jag hade ingen lust att blogga i helgen.
Men helgen har varit kanon fått med en del måsten.

I dag är det måndag och lill prinsen är åtta veckor i dag. Gud vad tiden går fort.
Nätterna går jätte bra en matning varje natt kan man över leva.

I dag var jag inne i stan med min mor och shoppa lite i ösregn.
Jag fick handlat lite kläder till A. 2 bodys och ett par byxor. 1 mössa och en annan dress, Ett par snygga skor med.Av min mamma fick A en overall i teddy i två månad present.

Sen i eftermiddag har vi inte gjort något plockat lite.
Nu sitter jag här vid dator och kollar runt lite.

Morgonen är inget planerat, kanske en tripp till gekås?
Vi får se hur vädret ser ut och vilket humör vi vaknar på.

Nu skall jag kolla vidare och sen lägga mig.

KRAM
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback