Underbar dag!

2010-09-16 21:47:52 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Hoppas ni haft en bra dag?


Min dag har varit bra fast med lite stress, Jag skulle ju som sagt in till stan till bvc.
Tyckte jag hade planerat tiden men inte.
Stoppade ner A i vagnen gick morgon rundan med vovven och gick om mamma och lämna henne där.
Och lilleman han somna på vägen så jag fick väcka han, ja jag vet man skall inte väcka bebisar men vad skulle jag göra.
Han fick lite man och sen skulle jag byta blöja.
Då passade lilleman på att kissa på sin mamma..... vilket mamman inte hade tid med eftersom vi skulle till stan. Tog det värsta och tog resten når jag kom hem.

Allt på bvc gick bra vägning och mätning. Han hade gått upp hela 425g så jag är nöjd. han växer så det knarkar nu 4675g, stor kille.
Och jag var ju som sagt lite orolig över att han inte fick mat så det räckte men det får han. och han följer sin kurva precis som han ska, så jag kan vara hel nöjd.

Efter bvc besöket så åkte jag hem till lillemans faster och var där hela dagen.
Vi åt lunch och satt och tjöta och hade det riktigt mysigt. och lilleman fick umgås med sina kusiner.
Sen var det dax att åka hem, och med oss hem fick vi med oss lite leksaker plus ett babygym. Hon är för söt min svägerska.

Nu i kväll har vi varit hos mamma så lilleman fick träffa sin moster och sen hem fick lite mat.
Och nu sover lilleman gott.

jag sitter och väntar på mannen så jag kan gå och duscha sen lägga mig.
Vi hörs i morgon!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback