Barnmarknad x 2

2011-04-03 17:22:02 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!


Vilken helg det har varit!

I fredas var en vän här och hjälpte mig i stort sett hela dagen eftersom mitt rygg ont gör att jag inte kan lyfta A.
Och dessutom var det fiske premiär för mannen min så han ringde hit vännen så hon kunde avlasta han så han kunde ge sig ut en stund.

I lördas så var vi inne i stan på Barnmarknad där dom sålde begagnade saker allt från kläder till leksaker och massa annat.
Fick fyndat en del kläder och en del kläder var helt nya och så fick en gåvagn följa med hem med.
Hur kul som helst att gå och kolla. Rftersom vi inte har någon att ärva käder ifrån så var det kul att hitta lite fina käder fast begagnat.
Och på kvällen var vi hos ett par vänner på lite tacosmys. Ett och annat gott skratt tillkom oxå.

I dag söndag så började vi dagen med babysim sen tog vi och kompisarna bilarna till en annan barnloppis dock inte lika stor och bra. Men fick ändå fyndat en eldriven bil.  Och efter det så blev vi bjudna på våfflor.

Nu sitter vi i soffa och bara slappar och tar det lungt vi är väldigt förkylda båda två.
Mannen tog och bada lilleman sen fick han komma och mysa i mitt knä i bara badrocken och där han oxå somna så nu sover han gott i sin säng. Eftersom det inte  har blivit någon reda med sömnen i dag så får han sova en stund nu i eftermiddag.

Nu skall jag titta vidare


Hörs kanske sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback