Besök...

2011-04-14 22:44:27 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!


Idag
har min fina vän varit på fika besök och vi hade det lika roligt som vanligt :)
Vi skulle bakat i hop men det blev så att jag baka och hon underhöll pojkarna.
Vi gick en promenad och var och gunga satt och prata åt middag och sen avslutade vi dagen med fika.

På lörda så står det baby o barn mässa på schemat det skall bli jätte kul att åka dit. Bara en dag kvar!

Imorgon skall jag tvätta städa och försöka vika och plocka in lillemans kläder i garderoben som jag fick flyttat idag.
Vi fck flyttat in dom övriga möblerna. det kommer bli så fint,

Lilleman var jätte snorig igår kväll och i natt och en bit i på morgonen men han fick lite näs droppar och har nu inte snorat så mycket på hela dan så jag hoppas att det är bättre i morgon.

Det blev ett kort inlägg i dag men jag åter kommer i morgn!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback