Måndag och vällning

2011-04-18 21:46:04 Familj
» Kommentarer(0) «


Idag är det måndag och en väldigt vårig sådan.
Det har varit varmt ute med så det har blivit några promenader.

Dagen började med en gnällig bebis som inte som så länge efter morgon promenaden så jag testade med att han fick ligga i vagnen och dricka välling. Lilleman har aldrig tyckt om välling så jag testade i dag och visp så tyckte han om det så han låg där och åt och till slut så somna han och sov i nästan två timmar.

Och nu i kväll så testade vi vällning igen och han var lika ivrig att få flaskan denna gång och när vi la oss i sänge tog det fyra minyter så sov han. Det var den snabbaste nattningen på hur länge som helst. Vi får se hur länge han sover men hoppas han sover lite bättre nu.

Just nu sitter jag och kollar på "en unge i minuten"  tänk att man har fått vara med om något så fint. Tänk att den krop kan göra något så fint.
När det är slut så är det BB sen sängen.

Har inga planer för morgon dagen utan ta den som det kommer.
Jag skall i och för sig  till veterinären med flizan. Vi skall dit för vaccination och för att få något nu inför påsken och smällarna.

Nu säger jag god natt!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback