Min dag...

2011-04-13 20:44:44 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!

Sitter och av njuter tystnaden har haft en rätt tuff dag idag.
Lilleman har inte visat sin bästa sida i dag. Han har mest varit ledsen hela dagen.
Lilla näsan rinner men ingen feber så det är ju skönt.
Nu har han i alla fall somnat och sover gott får se när han vaknar igen.

Annar så har denna dagen bestått av tröst och lilleman och promenader. F
ick inte gjort så jätte mycket i lillemans rum får se om jag hinner i morgon.

I morogn kommer fina vännen hit och vi skall baka ihop.
Så jag måste åka in till stan och handla i morgon innan vännen kommer.

Nu börjar snart Efterlyst och jag skall krypa upp i soffa och bara njuta och ta det lung innan läggdags.

Så ha en underbar kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback