När kroppen säger ifrån....

2011-04-22 18:51:07 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!

Igår
skulle jag och fina vännen åka till gekås vilket sluta med svimmanfall och ett kort besök.

Vi packade ju som sagt in oss i bilen och körade till gekås då jag började känna mig helt konstig i hela kroppen och illamående.
Så vi bestämmde oss för att äta först och när vi väl kom upp så fick jag springa in till skötrummet och toan där.
Efter det höll jag på att svimma och fick sätta mig på golvet och vännen fick gå och köpa dricka och en banan. Som jag fick sitta och äta till jag fick flyttat mig till ett bord där vi fick köpt lite mat som värken jag eller hon fick i sig för hon hade någon konsig smärta i magen. Så vi bestämmde oss för att ge pojkarna mat och sedan ta oss ut igen. Bara att ta mig ner från resturangen gjorde mig på nytt svimmfärdig fick sätta mig på en pall och vila och sedan ta mig ut så fort som möjligt.

Eftersom jag hade varit svimmfärdig två gånger så fick vännen köra min bil hem, för väl hemma vänta min mamma som fick ta lilleman och jag begav mig till sängen och var helt väck från tre till åtta på kvällen då jag var uppe en stund för att sedan sova till i morse.

Att man som mamma/mammaledig kan kollapsa av utbrändhet visste jag inte med det har tydligen hänt mig.
I dag mår jag bättre men inte bra. 

Jag och mannen har i dag fixat det mesta han är och fiskar lille man sover och jag vilar lite.

I morgon är det påskafton och då kommer våra fina vänner.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback