Påskafton!

2011-04-23 07:45:03 Familj
» Kommentarer(0) «


God morgon!

Idag
 är det påskafton och jag har varit uppe med tuppen är ju så när man har en bebis som vaknar tidigt.
Men samtídigt är det skönt att komma upp i tid man får mer gjort.
Som i dag har jag redan fått vikt tvätt, bäddat sängen i gästrummet, (skall åka hämta en till) hängt ut sängkläderna på vädrig. Och håller på att städa sovrummet och toaletten.

Idag kommer våra fina vänner och vi skall börja morgonen med lite påskfrukost. För att sedan spendera dagen ute men lite städ i trädgården, korv grillning för att sedan avsluta kvällen med en god påskmiddag.

Nu skall jag fortsätta med det jag håller på med.

Om vi inte hörs senare så GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback