Skärtorsdagen

2011-04-21 11:17:03 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!

Gud...
vad tiden går fort påsken är redan här och sommarn är på G.

I dag så leds ju påsken med skärtorsdagen.
Denna dagen är fullt upp precis som resten av påsken har blivit.

Så just nu sitter jag och väntar på fina vännen och hennes son skall komma.
Vi skall göra ett besök i det stora gula.
Så jag har precis brottas med en bilbarnstol till i min bil lånade mammas så vi kan åka i en bil.
Men nu är den inne så nu kan dom komma.

Sen efter det så hoppas jag att gästrummet skall bli klart då vi får nattgäster på påskafton.
Det skall bli så kul.

Men nu måste jag packa skötväskan så den är klar när dom kommer så vi kan sticka direkt.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback