Skrik och åter skrik...

2011-04-07 22:00:06 Familj
» Kommentarer(1) «


God kväll!

Det bli ett kort inlägg i dag men vill bara säga att jag lever men är skit trött.
Inte för att jag inte har sovit i natt för det har jag.
Första natten på väldigt många månader lilleman sov från elva till kvart i sju på morgonen.

Men jag är trött för att vi har en väldigt gälling liten kille här hemma. Han har troligtvis tänder på G så han lider jätte mycket och har jätte ont. Så ont hade han inte av dom två där nere. Så jag hoppas att dom kommer fort så han slipper lida. Han är jätte ledsen och har svårt för att somna så det har vart en del skrik tills han äntligen somna.

Vännen var på besök i dag med hon hade vägarna förbi lika roligt varje gång vi träffas.
Vi åt middag, busa med killarna och tog en promenad och innan hon åkte hem så fikade vi.

Pappan i huset har varit hemma hela veckan då han varit sjuk men i morgon skall han jobba igen.
Så i dag fick han ett ryck om att börja göra i ordning lillemans rumm så vi har vart och köpt färg i dag så i helgen skall vi måla.

Tänkte sätta mig nu till rätta i soffa och andas lite och titta på BB och sen lägga mig och hoppas att det blir en lugn natt.

KRAM

 


Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

var gärna med och tävla http://emmzien.blogg.se/2011/march/tavlingsdags.html# :)

2011-04-08 @ 13:56:13
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback