Tänder..

2011-04-05 22:01:50 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll på er!


Det
 är inte så mycke me oss just nu.
Mannen är hemma för förkylning, feber hals ont och värk i kroppen.
Och jag har fortfarande ont i ryggen så vi får hjälpas åt här hemma just nu.
Lilleman har hittills klarat sig från förkylning.
Jag har i alla fall fått maskinerna med tvätt gått varma i två dagar nu.

Lilleman fick i dag macka med leverpastej som han mumsa han tyckte det var jätte gott.
Så nu skall vi börja med lite smörgås och yoggi.

I kväll så började vi med en ny kväll rutin vilket innebär tandborstning av lillemans tänder.
Så söt han var när jag borsta dom så nu har vi börjat med det.

Vi börjar lite smått få in lite rutiner när det gäller lilleman.
Vi försöker lägga lilleman mellan halv ått och nio vilket börjar ge resultat, men man vet aldirg bakslag brukar ju komma med mellan rum.

Denna veckan blir lugn som bara den försöker vila ryggen så mycket som möjligt.

Nu skall jag snart krypa ner under täcket och hoppas på att vädret i morgon är fint så jag och lilleman kan gå och gunga!

KRAM 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback