Två flugor i en smäll...

2011-04-12 09:43:22 Familj
» Kommentarer(0) «


God morgon!

I dag har vi grått och trist väder här på västkusten.

Varje morgon går jag med vovven och samtidigt så söver jag lilleman för han skall få sin förmiddaglur.
"Allså två flugor i en smäll"
Det är så skönt att få komma ut på den härliga morgon promenaden och dessutom när lilleman har somnat så får jag en egen stund där jag äter frukost surfar runt bland blogg och bara njuter av tystnaden.
Jag har även hunnit töma två maskiner och satt på en ny.

I dag vet jag inte riktigt vad som händer inga planer så direkt men här finns att göra om inget annat händer.
Nu börjar lilleman vakna så nu skall jag ta han.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback