Usch vilken natt!

2011-04-08 17:18:59 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!

I natt har vi haft en sådan där hemsk natt igen vi har varit mellan två och fyra i natt med en helt otröstlig liten kille.
När man har sånna här nätter så ställer man sig frågan om om igen vad är det för fel?? Var har han ont?? Varför är han ledsen?? Frågorna snurrar i huvudet samtidigt som man försöker trösta.
Usch nu vill jag att detta skall vara över vet inte hur mycke till jag orkar eller vi??
Varför kan inte vi få ha en bebis som inte vaknar om nätterna och skriker för att han har ont?

Jag hoppas att det är tänderna som spökar för inget duger bara tårar gnäll och glansiga ögon och en väldigt ledsen kille och sen har vi magen som har börjat spöka igen med men det kan ju vara för tänderna.
 
Min dag i dag började med att mamma tog lilleman så jag kunde åka in till stan när dom öppna för att hänga på låset på kappahl. Dom släppte ju en serie kläder som brukar gå åt med än gång. Men vilken besvikelse det var.
Dom var inte alls så snygga i verkligheten men fick med mig hem klänningen och en annan blus. Skall prova det hemma i lugn och ro för jag är lite osäker på klänningen.
Sen gick jag in på lindex och köpte två vita bodys till albin han hade vuxit ur dom vi hade och vill gärna ha det under lång armade tröjor så inte magen blir bar när tröjan åker upp.
Eftersom jag tog på ställen *ta tre betala för två* så fick jag ju en extra som jag tog i färgen lime + att jag köpte en pyjamas med för han börjar ju växa ur dom med.
Och när jag kommer fram till kassan så säger tjejen " bäst att passa på när det är 25%" vilket jag inte hade en aning om! Tackar säger jag då!

Nu sover lilleman en stund och jag sitter här medans jag väntar på att mannen skall dyka upp och ta helg med oss!


HA en trevlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback