1 december och tidig helg.

2011-12-01 20:42:49 Familj
» Kommentarer(0) «




Albin öppnar första luckan i adventskalendern.



Mums vad gott!


Idag tog jag tidig helg men inte frivilligt utan jag är sjuk har åkt på någon konstig magsjuka.
Albin har varit hos mamma i dag även fast jag varit hemma. Vill gärna inte smitta ner han.

I dag är det  1december och 23 dagar kvar till julafton och jag har fått köpt dom flesta julklapparna.
Gud vad iden går fort !

I dag fick albin öppna första luckan på sin kalendern som han fått av farmor. Han tyckte det var jätte spännade och efter det var det tandborsting och läggning. Nu sover han gott och jag och mannen sitter i soffan och tittat på tv.

Funderar på att snart krypa till kojs och hoppas på en bättre natt!

KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback