Dan före dopparedan!

2011-12-23 12:23:05 Familj
» Kommentarer(0) «


Hejsvejs!

I dag är det dagen innan julafton och jag har forfarande ingen julkänsla.
Här är plusgarade och ingen snö!

I går var jag ledig och även i dag, men i går fick jag inte gjort ett skit mer än vart i stan en snabb sväng.
Lilleman var på jätte dåligt humör och var jätte jobbig och jag hade migrän.

Men i dag har jag hunnit va på gekås tidigt i morse för jag och mannen hade lyckas köpa samma julklapp till varandra så jag fick åka och lämna tillbaka hans.
Hehe lustigt vi som hade lovat att inte köpa till varandra.

Så i dag har jag mycke att göra!

Städa
sätta in granen
slå in julklappar
koka gröt
baka tårta?
Och en sorts julgodis.

Just nu sover lilleman och jag tänkte vila lite med.
Han har kommit in i en period där han är jätte lätt väckt.

Tittar i senare!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback