Gott nytt år 2012!

2011-12-31 23:34:36 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll och gott nytt 2012!

Jag och mannen sitter hemma och om ca 30 min är det nytt år!

Vi har tididgare varit hos min mamma och pappa för lite nyårs firande men lilleman blev så trött så att vi valde att gå hem då han inte kom till ro alls i kväll. Ca fem min efter vi kom hem slockna han i sin säng.

Så nu sitter jag och mannen i soffan och skall snart fira in det nya året utan lilleman som sover.
Jag hoppas bara inte att lilleman vaknar av att det smäller vid tolv, det smäller redan men än så länge sover han!

2012 har jag inga större förväntningar om utan att det blir ett bra år!
Och nyårslöften sätter jag inte.

Så nu säger jag gott slut 2011 och gott nytt 2012!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback