Nummer 2 på G

2011-02-11 22:32:13 Familj
» Kommentarer(2) «


God kväll!

Idag tyckte jag att tand nummer 2 börjat titta fram i så fall är det inte så konstigt att lilleman varit gnälling och sovit oroligt. I dag gjorde han till och med försök till att krypa. Men sånt där kan komma och gå.
Mammas stora kille!!
Vi har även tränat med välling och i dag fick han i sig en portion det vill säga ca 110ml plus att jag gjorde en omgång till som han tog lite av.

I dag har jag fått gjort färdig lillemans rum och börjat på kontoret som är i stort sett färdigt. 
Jag och mannen skall göra färdigt i morgon.
Imorgon är det full fart i huset.

Nä nu skall jag ta och kolla färdigt och sen skall jag ta lilleman och lägga mig.  

God natt på er!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Jessa

Ha ha när jag läste rubriken trodde jag ni skulle ha bebis nr 2;)! Jag gör ramarna på den sidan du gav mig adressen till kram jessi

2011-02-13 @ 07:33:40
Postat av: Suss

Jag har ett litet tips som kan funka om ni har problem med att han inte tar vällingen. Vi hade STORA problem med att få lilleman att ta flaskan. Lösningen var att blanda i en tesked socker i vällingen. Och han tog den direkt!!! Detta gjorde vi i en vecka och under den veckan minskade vi hela tiden på sockret. Efter det blev livet mycket enklare! :)

2011-02-14 @ 09:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback