Alla hjärtans dag!

2011-02-14 20:36:26 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!

Hoppas att eran dag har varit bra? I dag har det varit svin kallt ute.

I dag är det alla hjärtans dag och jag överraskade mannen med midda!

I dag på förmiddagen var vi hos lilla smulan och sen var vi på ö&b sen åkte vi hem och städade av lite.
Sen nu i eftermiddag så var jag och handla lite till maten ikväll.

I dag var det jag som stod för maten. Så i dag blev det kyckling 

 
Bild låna från Matplatsen
Receptet finns hos victoria  *Matplatsen* På Bloggfamiljen.se

Det var jätte gott verkligen något jag kommer att göra om.

fast i min vanliga otur när jag skall ha middagen klar tills mannen kommer ja vad händer då??
Jo han jobbar över. jaja så är det men nu är mannen hemma och vi har fått ättit och nu sitter vi i soffan och kollar på Familjen Annorlunda.

Vi skall snart fika till en liten bakelse .

I morgon skall vi kolla på fotorna som vi tog i förra veckan skall bli jätte spännade och se hur dom blev.

Nä nu skall jag ta kolla färdigt på Familjen

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback