Ännu en härlig dag...

2011-02-16 20:00:42 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll på er!


Ä
nnu en härlig dag snart slut.

I dag har vi varit på öppna förskolan där vi träffade M och T.
Vi pratade lite och bestämde oss för att gå och äta en lätt lunch tillsammans på expresso hause.
Efter vi och pojkarna ätit så gick vi en runda så pojkarna fick sova lite middag.
Alltså ännu en trevlig dag.

Nu i eftermiddag har jag och lilleman bara tagit det lugnt och det var så skönt eftersom vi knappt varit hemma tidigare  i veckan.
I morgon är det än hemma dag och då skall vi städa lite.
Kanske vi åker på en liten tripp till falkenberg men vi får se vad vi orkar med.

Nu i kväll har jag badat lilleman så nu sover han så gott i mammas säng så gott. Och jag sitter och väntar på mannen som jobbar över i dag.

Nä nu skall jag ta en liten chokladbit och kolla på Mästerkocken

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback