Ännu en söndags utflykt!

2011-02-20 18:21:02 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll


I dag blev det ännu en söndags utflykt efter lite fjäsk så gav mannen med sig.
Så vi packade in familjen och åkte till kungsbacka.
Vi var ute efter en ny bilbarnstol till lille man och sagt och gjort fick vi tag på en.
Och så kollade vi på vagnen med som jag är lite sugen på. Men den köpte vi inte idag, utan i dag följde en ny stol med hem till lilleman så ny åker han som en kung!

sssssssssssssssssssssssssss

































Så denna fina fick följa med hem,
Vi valde mellan denna be safe och en britax
Men det blev en besafe som är lite dyrare men jag lägger heller till lite,
och jag vet att han får det bästa.

Fick tippset av en kompis som har den och är jätte nöjda, Så ny har han fått en ny!!


Och det fick även följa med  en ny skötväska, Så även denna söndan var perfekt jag visar den senare.
Nu måste jag ta min lille pojk för att han skall bada!

Ha en underbar trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback