Äntligen fredag..

2011-02-11 08:28:55 Familj
» Kommentarer(0) «


God morgon på er!


Idag
är det fredag igen vilket betyder mys ikväll. Denna veckan har gått i lagom fart tycker jag.
Jag och lilleman har hunnit med en del bla. Öppnaförskolan,träffa moster på kungsmässan och att ta kort.
Så denna veckan har varit fullt upp.

Igår hade jag som sagt städ dag fick nästan städat av allt har stora toan kvar och vårat sovrum.
Sen skall jag fixa klart med kläderna på lillemans rum.
Sen skall jag se om jag skall börja på kontoret för där skall vi göra om helt.

I förgår började vi med annan gröt till lilleman och vi tycker det gett resultat, men så igår så skulle jag prova med välling igen och när han äntligen tog det fick nästan i han en portion så mäsrkte jag att magen satte igång igen. Så natten har inte varit så rolig. Både jag och mannen är rätt trötta idag. Men nu har han åkt till jobbet och lilleman sitter och leker på sin filt.

Ocj jag börja dagen med huvudvärk så jag skall passa på att vila lite när lilleman vila sin förmiddagslur. Så innan dess blir det nog inte så mycket gjort.

Men nu skall jag ta och sotera lite kläder.

Ha en fin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback