Bvc och en lugn dag!

2011-02-03 20:26:46 BVC Albin
» Kommentarer(0) «


Godkväll på er!

Dagen i dag har varit ganska lugn, natten var sådär lilleman har varit vaken ett par gånger.
Min önskan är att få sova en hel natt utan bli väckt men inte.
Jag hade en plan att jag skulle sluta amma lilleman inom en två veckors period men eftersom lilleman inte tar välling är det mycke svårare.
Men det kommer att gå men det tar bara lite än planert eftersom han ammas på natten.
Nog om gnäll om det....

I dag har jag och lilleman varit i stan, var inne en snabbis på lindex och köpte en pyjamas.
Sen skulle vi till BVC för en 6 månaders läkarkontroll som gick super bra.
Min lilla kille är en frisk och mycket fin och glad liten kille och så ökar han som bara den i vikt.

Nu i eftermiddag har vi bara tagit det lungt, mannen kom hem lite tidigare i dag då han hade jobbat in lunchen.
Och nu i kväll har vi bara slappat vid tv och vid datorerna, vi har även badat våran lilla prins som somnade med ett rån i mungipan så nu sover han i soffan. fast han vaknar nog snart eftersom han har inte ätit sin kvällsgröt än.

Update om smulis: Hon var lika halt igår som kvällen innan men i dag var det bättre 
peppa peppa hoppas det är på bättrings väg....


Nu skall jag runda av här så ha en underbar torsdagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback