En lugn dag

2011-02-21 21:45:32 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll på er!

I
dag har jag lilleman haft en lugn dag hela dagen.

Vi började dagen med att lilleman följde med mormor hem efter hon hade varit ute med flizan.
Så jag tog bilen och åkte och pysslade om smulan lite.

Och resten av dagen har jag bara tagit det lungt har fått tvättat 4 maskiner tvätt, vila lite och städat lite.

Så i dag har det var en lugn dag och i kväll har vi inte gjort så mycet heller,
Mannen har jobbat som han troligtvis skall göra varje kväll i denna veckan.

I morgon skall jag nog fortsätta städa och ta det lungt.

Nu tänkte jag att jag skulle titta färdigt på CIS och sen efter det kommer BB så det skall jag titta på.

Roligare än så här har det inte varit i dag.


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback