En lugn stund

2011-02-04 15:11:55 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!


Jag tänkte att jag skulle titta in här en sväng medans här är en lugn stund lilleman sover middag.
I dag är det freda och det betyder helg med familjen och vi kan lägga åter en jobbig vecka bakom oss.

I natt har lilleman varit vaken från och till mellan två och sex i morse.
Jag har suttit sovande i sängen med han på bröstet. Så i dag är jag väldigt trött.

Så när mamma kom i morse för att gå ut med flizan så erbjöd hon sig att ta med A hem så jag kunde få egen tid. Och göra något annat än bara vara hemma så jag tog bilen och körde till gekås.... (japp ni läste rätt) igen!
Eftersom jag hade varit i stan igår så ville jag inte åka dit igen så  jag tog gekås istället behövde ändå plastbackar till lillemans kläder. För när jag skulle ta på lille man i morse tog jag en body i strl 62 och den var alldeles för liten så det blir att rensa bland hans kläder i helgen. Så jag fick köpt lite större bodysar med till han.
Och för hoppningsvis så skall vi åka till ikea i helgen och köpa förvaring till lillemans rum så det blir klart. Sen skall där bara tapetseras med, men jag har inte fått valt någon tapet än. Men så fort vi fått det så skall det fixas.

Nu skall jag ta och städa toan, jag köpte lite grejor dit i dag så jag hoppas att det blir snyggt.

Så ha en underbar fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback