Fotografen...

2011-02-09 20:38:03 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!


Idag
har vi som sagt varit hos fotografen och det gick jätte bra lileman var så duktig.
Först tog vi lite kort med kläder på sen tog vi några naken kort.
Han var så duktig. Av mormor fick han en tröja och ett par byxor för att han var så duktig.
Min lilleprins är så bortskämd.



Dessa fina kläder hade min prins på sig på kortet i dag.

Nu väntar vi med spänning till på tisdag då är det bildvisning, och då skall vi välja ut kort.

Sen i eftermiddag så har lilleman inte varit på sitt bästa humör så det sluta med att vi fick ringa mormor så hon fick komma för lite avlastning. Så jag kunde börja städa av här lite så det inte ser ut som ett bom nerslag till helgen. Skall försöka fortsätta i morgon.

Nu skall jag kolla färdigt på sveriges mästerkock

Vi hörs i morgon!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback