Fullt upp...

2011-02-10 10:22:05 Familj
» Kommentarer(0) «


God förmiddag på er!


Idag
är det fullt upp med städning, tvättning och pyssel.
Jag hoppas bara att lilleman är på bra humör så jag får gjort allt jag tänkt i dag just nu ligger han i sängen och sover sen promenaden.
Jag har fått satt på två maskiner tvätt och skall nu börja städa av här lite fick gjort en del när mamma och pappa var här igår kväll. Vill ju att det skall vara städat till helgen.

Sen måste jag även ta tag i lillemans rum har sagt länge att jag skall göra det men det har inte blivit av. Vi skulle ju vart på ikea förrra helgen men eftersom det vi skulle ha var fortfarande slut så vi körde aldrig dit. Så därför tog jag inte tag i det men nu måste jag känner jag.
Sen skall jag även göra om på vårat kontor. Men allt hinner jag nog inte i dag.

Så nu hinner jag inte sitta här mer...

Ha en underbar dag i dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback