Ganska lugn lörda...

2011-02-26 14:14:48 Familj
» Kommentarer(1) «


God midda!


Idag
är det lörda och det har inte hänt så mycket här i dag på förmiddagen.
Mannen har kört skräp till tippen och jag har väl inte glort så mycke plockat lite.
Och nu har jag hjälpt mannen med att sotera flugmaterial ganska kul att junna hjälpa till lite.

Igår var vi ju i stan och gjorde pass till lilleman så nu är det gjort och vi kan åka vart vi vill :)
Sen efter det var vi först till Lunds bil och kollade på bmw och sen var vi på volvo och kollade där lite.
Som det kanske framgår så skall vi köpa ny bil till mig men vet inte riktigt vad det blir än står mellan bmw och volvo.
Vi skall suga lite på den karamellen troligtvis till nästa helg då vi kanske skall prov köra. Me like!

Nu får jag väl försöka vila lite eftersom jag inte är riktigt i form. Och så skall jag försöka och städa upp här lite innan det väntas god midda och melodifestivalen.

Hej hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Mariana

Säger bara en sak: VOLVO!

Bmw är bara dyra bilar att ha :) så skaffa en bra bil och köp en volvo :)

KRAM

2011-02-28 @ 10:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback