Inte en lugn stund

2011-02-22 22:48:03 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!

Idag
har jag inte haft en lugn stund på hela dagen.
Det börja med att lilleman vakna tidigt och vi börja dagen kl 8.00.
Jag börjde med att städa lite och satte på maskiner tvätt. Jag skulle storstäda vårt sovrum sagt och gjort.
Sen gick vi bort till mormor för att hjälpa henne med att röja lite. Och vi fick gjort en del medans lilleman sovmidda. Sen tog vi på oss och gick ut en sväng.

När promenaden var gjord så fortsatte jag att städa så nu är det så gott som klart.
Och så har jag tvättat lite tvätt och vikit tvätt.

Nu sitter jag och kollar på BB och mina två killar sover redan.
Skall krypa ner så fort det är slut.

I morgon skall jag snabbt in till stan och bokrean sen hem fort för att jag får besök utav en vän som jag inte träffat på några år! Så det skall bli kul!
Så vi skall åka in tidigt i morgon bitti så i morgon får jag gå upp med pappsen.

Nu skall jag avsluta här och kolla färdigt på BB

Hörs i morogn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback