Kungsmässan och shopping!

2011-02-08 21:33:12 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!



Idag
har jag varit på kungsmässan med min syster och det blev en del shopping.
Vi skulle först och främst hitta kläder till lilleman som han skall ha på sig i morgon då vi skall till fotografen.
Vi skall dit och ta massa kort. det skall bli så kul att ha ett fint 6 månaders kort.


Första bilden blev shoppingen i går i stan och jeansjackan och sjalen i dag.

Käderna som lilleman skall ha på sig i morgon visar jag i morgon.

Sen blev det lite till hemmet med



ljuslyktor från indiska




Och så fick jag äntligen börjat köpa lyktorna som jag velat göra så länge.
Iitala ljuslyktor.


Så lite shopping blev det.

Detta inlägg tog ca en timma att göra då det krångla lite då och då.

Imorgon består dagen av att åka till fotografen med lilleman sen skall vi hem och försöka börja städa av här!


Så nu lämnar jag bloggvärlden för i dag.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback