Trevligt med fika gäst.

2011-02-23 14:31:50 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!



I dag på morgonen så var jag och lilleman och mormor inne i stan på bokrean och köpte ett par böcker!

Och nu har precis min fika gäst åkt hem efter några timmar prat och fika.
Tänk vad mycke man har och prata om när man inte har sett på några år.
Mycke blev sagt men jag tror vi har mer att ta igen. Man hinner inte så mycket som man tror.
Tack vännen för några timmars mys och prat!
Innan vännen åkte hem så tog vi en promenad i det fina vädret så lilleman fick somna så nu sover han så gott!

Nu skall jag nog kolla lite i mina nya böcker och slappa lite i soffan och se vad jag skall hitta på!

Hej så länge!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback