Lugn dag...

2011-02-24 21:51:06 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!

Idag
har det varit en ganska lugn dag.
Först morgonen åkte jag in till stan och till netto och köpte en jätte gullig Barbapaväska till lille man och ett par galgar.
Sen åkte vi vidare till babyhuset och kollade lite.
Efter det åkte vi hem gav lilleman mat och la han så han fick sova middag som han sov i två timmar.
När lilleman vakna kom mormor och busa lite medans jag fick borstat flizan lite.

Sen blev lilleman så trött efter allt bus som han fick lite mellanmål och sen sov han en stund till och då passade jag på att vila lite med.
Nu i kväll jobbade pappan över en liten stund för att sedan komma hem och ta helg med oss.
Han har tagit en pappadag i morgon så han kan vara hemma hos oss lite.
I morgon skall vi in till stan på morgonen på ett snabbt ärende sen skall vi nog bara vara hemma och mysa hela familjen. Och så är det ju freda!!

Nu i kväll så skulle vi äta och lilleman skulle äta lite så började han spy som bara den stackarn.
Han blev alldels röd i ansiktet och fick panik det bara rann.
Stackars mammas lilla pojk.
Men efter en stund med tröst och lite lek så fick han i sig lite mat och sen så somna han så gott så nu sover han gott i vår säng.

Nu skall jag titta färdigt på lyxfällan och sen är det BB som gäller!

Ha en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback