5 månader!

2011-01-02 22:25:21 Albin
» Kommentarer(2) «




I dag är min lillla prins 5 månader!

Tänk vad tiden går och han gör framsteg varje dag.

Tiden går så fort om en månad så är han ett halv år.
Han äter för rull och tycker om allt han får och han äter som bara den.

I morgon skall vi till bvc för fem månadersprutan.
Det skall bli roligt och se hur mycket han har gått upp av att allt vanlig mat.
Och sen hur lång han har blivit.

I dag har vi inte gjort så mycket tagit det lungt mest hela dagen.
Mor & far var här på lite söndasstek.

I dag passade jag på att inviga julklapp.


Min ång/mixer. Den var skit bra!
Den gjorde super fin barnmat,

Nu skall jag ta lille man och försöka få han till att sova .
Det är en dag i morgon med.

Kram Annica


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Sv: Hihi, jaså det ser man :-) Ja, det var ju lugnt och skönt i butiken idag. Krya på dig!

2011-01-03 @ 22:05:27
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Daniel

Grattar fina prisen på sin 5 månaders dag!

2011-01-03 @ 23:34:36
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback