Äntligen...

2011-01-12 22:28:23 Familj
» Kommentarer(0) «


Äntligen börjar mitt hem se ut som ett hem igen efter lite sjukdomar,
 som har fått avlösa varandra men nu ser det ut som vi börjar bli friska.
Så i dag har jag fått städat av det mesta  fått bort allt som har med julen att göra.

Nu vill jag ha in våren så man blev väl inte så glad när man vakna av ett nytt vitt täcke som fallit under natten.
Inte för att jag inte tycker om snö för det gör jag men det börjar bli lite jobbigt och tröttsamt att gå ut med hunden när man måste kämpa sig runt med vagnen.
Så våren är mer än välkommen nu, Vill få vårkänslor så man kan få laddade batterier och det blir ljusare tider.

Lilleman har varit på sitt bästa humör i dag han har ätit bra sovit bra och lek mycke försig själv i dag på sin lekmatta. Så därför har jag fått städat som bara den. Han har till och med ätit sin kvällsgröt utan protest och även ett halvt gröt mål nu innan han somna.

Så i morgon väntar tvätten och städning av sovrummet.
Det är så skönt att vara tillbaka i vardagen igen....

Nu skall jag snart lägga mig
 
KRAM Annica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback