Årets första förkylning med kraft...

2011-01-03 22:15:40 Familj
» Kommentarer(1) «


God kväll


Idag
var vi först på bvc och mätte och vägde och så skulle lilleman ha sin fem månders spruta.
Sen efter det åkte vi hem så lille man fick lite midda sen skulle vi åka till gekås och lämna in lillemans halsband på gravering, och jag ville prova en större storlek på ett armband som jag fick i julklapp.

Sen gick vi in på gekås och lämna tillbaka en sak. Och vi skulle inte gått in men eftersom lilleman var kvar hemma hos mormor så gjorde vi en snabb sväng. Men den blev snabb för sen blev jag jätte dålig så vi fick gå ut och åka hem.
Sen dess har jag haft feber och ont i huvudet och legat under ett täcke.

Tack och lov så har lilleman ingen feber sen sprutan så han har varit lika go som vanligt, så han och pappan har fått roat sig utan mig.

Nu känner jag att febern börjar komma tilllbaka och jag har börjat fysa igen så nu skall jag lägga mig.

Vi hörs i morgon och hoppas jag är bättre då!

kram annica


Kommentarer
Postat av: Mariana

Hejsan!

Ser att du också har råkat ut för en hemsk förkylning, jag har också vart förkyld, börjar bli frisk nu men lilleman är riktigt dålig. Hoppas du blir frisk snart och att Albin slipper bli sjuk.

Kramar

2011-01-04 @ 11:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback