En blandad dag...

2011-01-26 21:58:58 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll på er där ute!


I
dag har det varit en blandad dag.
Vi startade dagen med att att ta en tripp till gekås med mamma/mormor för att köpa en liten cdspelare till lilleman.
En vän till mig gav mig tipset att låta albin somna till en skiva med lugn musik, eftersom vi har det lite kämpit med nattningen och nätterna så tyckte jag att det var ju värt ett försök.
Han ville absolut på inga villkorvis ligga i sin säng utan det sluta med att han fick lite mat av mig.
Han somna och jag gick och la han i sin säng och satte om skiva och i skrivande stund ligger han där och sover. Hur länge??

I
dag så flyttade vi ner hans säng ett steg för att ligga steget före eftersom man vet ju inte när han tar tag i kanten och jag vill inte va den som hör att han ramlar ur sängen.
Så nu är det gjort nu hoppas jag bara att lillema börjar sova i sin säng igen.
Usch det känns i mammahjärta att inse att han börjar bli stor redan ett halv år i nästa vecka.


Lilleman har fått flytta ner ett steg,
Usch det känns i mammahjärtat...


I dag fick vi hem Lillemans nya leksak fick tipset av en vän vi var hos i lördas.
En av dom bästa leksakerna dom hade köpt.


Vi kunde inte låta bli att köpa en sådan till lilleman.
Han tyckte den var jätte rolig.

Än så länge sover lilleman

Nu skall jag snart med sova så får jag se hur länge jag får sova.

Natti natti








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback