En ganska lugn dag i dag.

2011-01-25 13:23:28 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!


I
dag har vi en ganska lugn dag här hemma.
På förmiddagen så åkte vi till smulis och hälsade på henne.
Sen efter lillemans förmiddag lur så gick vi bort till mamma där vi åt middag.
I dag åt lilleman fisk och det tyckte han var sådär. Men det kan ju ändra sig.
Natten har varit bättre med lite mer sömn än dom andra nätterna.
Men vi vet ju vad det beror på nu den lilla tanden som har kommit nu.
Så för hoppningsvis så kommer det bli lugna nätter nu.


I går var vi på bvc och på mammagruppen.
Jag var inne en snabbis och tog en vikt på lilleman.
Han hade öka  skall  dit i nästa  vecka med då är det ny vägning och mätning och då är det även läkarkontroll.



Så här duktig var jag när jag satt och vänta på att få väga mig.


Nu sitter jag här och tar det lungt satt på två maskiner tvätt och lilleman ligger och sover tänkte jag skulle vila med men jag tror att lilleman hinner vakna innan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback