En god nattsömn

2011-01-20 09:31:22 Familj
» Kommentarer(1) «


God morgon på er därute!


Idag känner jag mig lite mer utvilad än vad jag har varit dom senaste dagarna.
Som jag skrev i går kväll så låg pappan och försökte natta lilleman i vår säng.
Och det gick över för väntan det tog ca tio minuter så sov lilleman. Så han har sovit i vår säng hela natten vi har varit uppe två gånger för ammning och ett blöj byte. Och han ligger och sover än.
Detta är lite ovant för oss för han har aldrig velat ligga i vår säng innan. Han har sovi i sin säng i sitt rum sen han var två veckor gammal, Men funkar detta och han kommer sova bättre av det så får det vara så.

Min mamma har varit här och hämtat Flizan men hon är nog på ingående snart.
Efter lunch tänkte jag och lillemna åka till gekås.

Sen får vi se vad dagen kommer innehålla mer.

Nu skall jag ta och sätta lilleman som vaknat i babysittern och gå duscha.
Så jag blir klart så vi kan åka sen efter lilleman ätit middag.

Ha en fin och solig Torsdag!


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Hihi, vad lustigt att vi väljer samma dagar där! Idag var det ju toklugnt, så jag hade gärna gått där längre om jag hade varit ensam.



Trevlig kväll!

2011-01-20 @ 20:13:33
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback