Härlig dag!

2011-01-18 21:12:52 Familj
» Kommentarer(1) «


God kväll på er!

Hur har eran dag varit??  Min och lillemans dag har varit kanon bortsett att han har haft svårt att sova i dag på dagen.  Han har vaknat i mellan åt och varit ledsen. Men när han väl somna så har han sovit.

I dag har jag fått städat av huset, jag tycker inte att jag göra annat med det blir gärna så när man har hund och en liten då får man ta det när man kan. Lilleman har varit på strålade humör i dag.



Först lekte jag lite på golvet, sen låg jag och mös i mammas säng,
och jag läste lite i min bok med allt medans mamma städa.

Nu i eftermiddag så har vi bara myst ihop tills pappan kom hem, då vi åt i hop sen tog jag Flizan på en skön promenad och sen tog jag bilen och körde och handla det nödvändigaste.

Efter dom två sakerna tog en skön dusch och lilleman fick badat


I dag var det riktigt roligt att bada med pappa för han plaska så!

Nu skall jag runda av här och se om jag kan få min lila son att sova.

På schemat i morgon lunch och promenad med fina M och hennes son.

Natti natti säger jag nu!


Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt att ni blivit friska!

2011-01-19 @ 07:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback