Måndag..

2011-01-10 22:11:27 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll på er


I kväll blir det ett kort inlägg vi har en tuff tid hos oss nu...
Lilleman sover inte riktigt på nätterna  så det är tufft.
Och nu två kvällar i rad har han inte ätit något vidare och det innebär ju då i att han inte sover ordentligt på nätterna. Vi är rätt trötta här.
Vi tror att det kan vara tänder på G men vi vet inte så det är bara att bita i hop.

Mannen var hemma i dag med men i morgon skall han jobba så i natt får jag  natt passet själv för han måste få sova.

I dag fick jag lägga sova några extra timmar på morgonen och och stund till vid middag så jag är inte så trött nu.
Ja jag vet man skall inte gnälla man har ju valt det själv och jag ångrar inget heller.
Men vi har ju varit sjuka i en vecka nu.

 Nog om gnälladet annars har det var en bra dag och jag börjar få tillbaka krafterna nu.

Jag skall krypa ner nu så fort lilleman har somnat. Men det verkar som det tar tid i dag.

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback