Måndagsmorgon

2011-01-24 09:37:24 Familj
» Kommentarer(0) «


God morgon!


V
ilken grå och trist måndag, hoppas det ändrar sig under dagen.
Natten har innehållit några timmar mer sömn, men alldeles för lite.
Jag är trött men har ändå hunnit med att städa av diskbänken och satt på två maskiner tvätt.

Orsaken till att (vad vi tror) lilleman inte såver riktigt nu är att det är en tand på väg upp och han har helt klart ont. Den tittar fram lite granna. Helt otroligt att han får en tand innan hans 6 månaders dag.

Nu sover lilleman en liten stund och då skall jag passa på att ta sovrummet.

Sen efter lunch så skall jag och lilleman till stan och bvc för en vägning och sen är det mammagruppen efter det. Det skall bli kul och se alla små bebisar igen efter uppehållet, och få se hur mycke alla har vuxit.

Nu skall jag slita mig här i från och ta tag i sovrummet.

Ha en underbar dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback