Om helgen...

2011-01-16 21:13:20 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!


Tog en medvetande blogg paus i helgen. Men nu är jag tillbaka!

I fredas så hade vi fredas mys pappan kom hem i tid och vi gjorde Bacon lindad fläskfile och potatisgratäng, och sen hade vi fredas mys och kollade på lets dance,

Sen på lördan var vi först inne i stan så jag fick gått till apoteket då jag fick pratat med mvc så jag fick andra piller så länge så vi var inne och hämtade dom.

Sen efter det åkte vi hem så lilleman fick i sig sin middag sen packade vi in familjen och åkte till Ikea.
Vi skulle ha en byrå till lillemans rum men otur som vi hade så hade dom inne dom hemma då. Så p tar nog och åker dit en annan dag och hämtar hem det samtidigt som han köper garderoberna till hallen.
Vi tog bara lite andra grejor och åkte hem.
Sen på kvällen gjorde vi inget.


I dag söndag så har vi inte gjort så mycket, det har varit en slapp dag hos oss. Jag har kollat på skidor på tv.
Och sen var vi hos hästen en stund oxå. Hon mådde bra . Sen efter har det inte hänt så mycket.

I morgon är det ny vecka och nya tag!
Veckan är inget planerat vad jag vet än så länge.

Nu skall jag ta min son och hoppas att jag kan få han till att somna.
Han vill inte sova på kvällen då är han pigg som en mört..

Dax att ta han !

Vi hörs i morgon






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback